середа, 30 жовтня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

             Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.  
    Адже оцінювання навчальних проектів має:
  • здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
  • важливі цілі проекту;
  • залучати учнів до процесу оцінювання;
  • використовувати різні стратегії оцінювання;
  • врахування навчальних потреб учнів;
  • заохочення самоспрямування та співпраці;
  • відслідковування прогресу учнів; 
  • перевірка розуміння та заохочення метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення);
  • демонстрація розуміння змісту та володіння навичками. 

     Навіть не здогадувалася, що існує таке різноманіття оцінки діяльності учнів. Для себе відмітила декілька нових і цікавих форм оцінювання. Розумію, що це дуже важливий аспект в роботі педагога.
     Створення інструменту оцінювання, який буде використаний до початку роботи в проекті, дозволить мені визначити навчальні потреби учнів,  проаналізувати їх початкові знання, обговорити з учнями їх прогрес у навчанні та зробити для них чіткими і зрозумілими вимоги до їх навчання та до їх знань і навичок

Немає коментарів:

Дописати коментар